Free background from VintageMadeForYou

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Kuvia kukkasista...

Pasuunakukka
Pasuunakukka

Daalia
Pioni ´Sarah Bernhardt´
Kesälomalla tein vanhasta ikkunanpokasta peilin olohuoneeseen.








Ja peiliin pienet sydämmet...

torstai 19. heinäkuuta 2012

Reissu Tuuriin Keskisen Kyläkauppaan






Mukana melkein koko perhe, Teemu, Make ja Lasse sekä mä kameran takana.
Porukkaa oli niin paljon, että auto piti jättää kauas parkkipaikan perukoille. Joten kävelemistä tuli tälle päivälle enemmän kuin tarpeeksi.
Toisessa kuvassa mukaan tarttuneet askartelutarvikkeet; paperinarua, askartelumaaleja, pitsejä ja metallinen perhonen, jonka ajattelin päällystää mosaiikilla... Oli muuten melkoinen pitsivalikoima, kaikenlevyisiä ja -värisiä.
Hauska reissu taasen ja aurinkokin paistoi melkein koko ajan ;)

perjantai 13. heinäkuuta 2012

Näpertelyä...

 Tässä wc:n oven uusi kyltti, jotta kaikki löytävät tiensä tuiki tärkeään huoneeseen...
Vanha tarjotin sai taas uuden tehtävän peilinä.
Ja tässä toinen peili, pieni sellainen. Siitä kirpparilta löytämästäni ruusulautasesta...  ( kuka unohti pyyhkiä peilin puhtaaksi ennen kuvan ottamista!?)





Lautanen sai paikkansa ruusuhyllystä, kunnes se laitetaan seinälle muiden pienten peilien joukkoon...

Kesäreissu

Mikkelinpuistossa
Teimme pienen reissun Mikkelin Kenkäveroon ja Mikkelinpuistoon.
Kenkäverossa oli Mosaiikkimiljöön putiikki, jossa tietenkin piti käydä. Mukaan tarttui kaikenlaista : mosaiikkia, lasipihdit, pieni tee-se-itse mosaiikkisormus paketti sekä sydänkoristeen tekopaketti. Niin upeita juttuja oli putiikki pullollaan, ettei ois malttanut pois lähteä.



Paljon oli katseltavaa molemmissa paikoissa ja paljon sain taas ideoita.
Sormus tuli kyllä tehtyä heti, kun kotiin pääsin.






 Ja tässä vielä kuva, millainen siitä mun Belgialaisesta puusta pitäisi tulla. Tämä taitaa olla jo useamman vuoden vanha, joten saan odottaa omani kasvamista vielä vähän aikaa.

lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kesälomapuuhia

Päätin kiertää kaikki kirpparit kesälomalla ja tänään aloitin Ekocenterin Raksalta ja kirpparilta, sekä Laukaantien isolta kirpparilta. Raksalta löytyi vanha ikkuna ja kirpparilta metallilautaset (á 30 snt)  sekä rikkalapio ja harja (1 e). Laukaantien kirpparilta käteen osui taas yksi kuppipari (50 snt). Mielessä on jo vähän ajatusta, mitä näistä tuunaan... Myöhemmin sit laitan taas kuvia...


torstai 28. kesäkuuta 2012

Daalia Nuit d´Eté on avannut ensimmäisen kukkansa.

Kelloprojektikin on saatu päätökseen. Tällainen siitä sit tuli. Kiva kello makkarin seinälle...